• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

和訳をお願いします

I would like to know which strop and accessories are best used with the blade and how I should protect it from rust. It has been engraved but I do not know if your company did the engraving. I want to be able to use it at soon as possible!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe

どの革砥とアクセサリーがその刃で最も使われるか、そして、どのようにそれをさびから保護するとよいのか知りたいです。それには彫刻がされています、しかし、私はあなたの会社が彫刻をしたのかどうか、わかりません。私は、できるだけ早くそれを使えるようになりたいです!