• ベストアンサー

英語にしてください><

鎌倉には桜の名所として有名な場所がたくさんあります。 私にはあなたを連れていきたい場所が四つあります。 ひとつめは鎌倉八幡宮です。約300本もの桜でできた桜並木があります。 ___________ お願いします><

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

There are many places in Kamakura, known as the sight for cherry blossoms. So I have four places where I want to show you around, the first of which is Kamakura Hachimangu. You can see the row of three hundred cherry trees there.

mannaroco
質問者

お礼

ありがとうございます!助かりました^^♪