• ベストアンサー

英訳をお願いします

合計金額に送料が抜けていましたので、 eBayよりインボイスを送付いたします。 送料は9$になります。 また、以下の送り先住所で良いか確認してください。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I appologize that I have not added shiping charge to total amount. I will send you the invoice through eBay. The shipping charge is $9, and I would like you to confirm if this address is correct to send the article.