• ベストアンサー

英語にしていただけませんか? 少し長いです。

気持ちは嬉しいけれど、少し疑問に思う。 何故あなたは私と結婚したいの? 実は私は心の病気(鬱)を患っているの。 それと、私には娘がいます。シングルマザーです。 あなたはこれを理解し、受け入れることができますか?? ↑これを英語に訳していただけませんか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I feel grateful but I have a slight doubt why you want to marry me. I confess I suffer from depression and I have a daughter, so to say I'm a real single mother. I'd like to ask that you could understand and let in the situation I'm committed.

noname#172741
質問者

お礼

ありがとうございます。 すごく助かりました(><;)