• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

下記の英文の訳をお願いします。

はっきりと意味がわからないので… 英語が得意な方がいましたら、この文章の訳を教えて欲しいです。 回答を頂けるととても助かります。 どうぞよろしくお願いします。 There is one positive in my life, and that is this wonderful woman I have met. She must be sent from a higher power because I don't see any reason why anyone would even be interested in me. Unbelievably, she likes me for the good I do and loves me for the rest. She doesn't judge, she always looks at the positive and for whatever reasons that I hope to understand one day, she chose me. We've been seeing each other for about 3 years now but her home is half way around the world and she just left today. I feel so alone right now.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe

1つの良い点が私の人生にあります、それは私が出会ったこの素晴らしい女性です。 私が人が私に興味を持つ理由がわからないので、彼女は天からの贈り物に違いありません。 信じがたいことに、彼女は、私の良い面が好きで、残りの(つまらない)部分を愛してくれます。 彼女は批判しません、彼女は常に良い面を見ます、そして、私がいつかわかるかもしれない理由で、彼女は私を選びました。 私たちはつきあっておよそ3年になりますが、彼女の家は世界の裏側で、今日、彼女は行ってしまいました。 私は、今とても孤独だと感じます。

質問者からのお礼

saysheさん、回答ありがとうございます。 天からの贈り物と訳せるんですね、教えて頂き本当に助かりました!