• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英語の答えを教えてください 3

まだまだ続きます。 すいません。 1, 一生懸命練習し続ければ、あなたはよいピアニストになるでしょう。 You will be a good pianist (    )(    )(    ) practicing hard. 2, ボブはいつも学校に遅れます。 Bob (    )(    ) late for school. 3,私たちは昨日、6時までテニスの練習をしました。 We (    ) tennis (    ) six o'clock yesterday. 4,私は5歳のときに、東京に引っ越してきました。(並び替え) ( Tokyo / five years old / I / moved / was / I / when / to / . / . ) 5,彼は若いとき、有名なバスケットボール選手でした。 よろしくお願いします。 他にも質問したものがありますので、 できたらこちらもお願いします。 http://okwave.jp/qa/q6971047.html

共感・応援の気持ちを伝えよう!

  • 英語
  • 回答数3
  • 閲覧数93
  • ありがとう数3

質問者が選んだベストアンサー

  • ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe
  • ベストアンサー率77% (4555/5904)

1, 一生懸命練習し続ければ、あなたはよいピアニストになるでしょう。 You will be a good pianist (if)(you)(continue/keep) practicing hard. 2, ボブはいつも学校に遅れます。 Bob (is)(always) late for school. 3,私たちは昨日、6時までテニスの練習をしました。 We (practiced) tennis (till/until) six o'clock yesterday. 4,私は5歳のときに、東京に引っ越してきました。(並び替え) ( Tokyo / five years old / I / moved / was / I / when / to / . / . ) I moved to Tokyo when I was five years old. 5,彼は若いとき、有名なバスケットボール選手でした。 He was a famous basketball player when he was young.

共感・感謝の気持ちを伝えよう!

質問者からのお礼

ありがとうございました!!

その他の回答 (2)

  • 回答No.3

1, 一生懸命練習し続ければ、あなたはよいピアニストになるでしょう。 You will be a good pianist (    )(    )(    ) practicing hard. 2, ボブはいつも学校に遅れます。 Bob (is)(always) late for school. 3,私たちは昨日、6時までテニスの練習をしました。 We (practiced) tennis (to) six o'clock yesterday. 4,私は5歳のときに、東京に引っ越してきました。(並び替え) ( I / moved / to / Tokyo / when / I / was / five years old / . / . ) 5,彼は若いとき、有名なバスケットボール選手でした。 He was famous basketball player in his early years.

共感・感謝の気持ちを伝えよう!

質問者からのお礼

ありがとうございました!!

  • 回答No.2

1.if you keep 2.is always 3.practiced、until 4.I moved to Tokyo when I was five years old. 5.He was a famous basketball player when he was young. こんな感じです~^^

共感・感謝の気持ちを伝えよう!

質問者からのお礼

ありがとございます!!

関連するQ&A

  • o'clockの使い方を教えて下さい。

    中学生からの質問でo'clockの使い方について質問をされました。 省略してもいいと説明したのですが、なぜ省いていい場合があるのか、何故明記するのかを問われました。 例として下記のものが教本に出ていました。 Do you get up every morning at six o'clock ? なぜat sixとならないのか?と聞かれました。 肯定文 I came home at five. なぜfive o'clockとならないのか?と聞かれました。 宜しくお願い申し上げます。

  • 高校英語 訳と並び替えです!

    英語の訳と、並び替えお願いします! 1と2は訳 3~5は並び替えです。 1.He has a daughter, who lives in London. 2.My sister, who studies in Boston, is coming back to Tokyo next month. 3.そのリンゴの木は、両親が五年前に植えたもので、いくつか実をつけた The apple tree, (my parents, which, planted, five years ago), has given us some apples. 4.ベスは、ピーターが結婚したいと願ってる人で、明るい女性だ。 Beth,(marry, to, hopes, Peter, whom), is a cheerful woman. 5.昨日は雨がひどく降っていたので、私たちはずっと家の中にいた。 It was raining hard yesterday,(us, inside our house, kept, which) 以上の五問です! ちなみに並び替えは()内だけです!お願いします!

  • これあってますか?

    1<<ケンジがホームステイ先のグリーン叔母さんに、「今日は、友達の家で勉強して、夕方6時前に家に帰ることと、明日は弁当がいらないと言うこと。」を伝えるメモ書きを残して外出するときのことです。それを伝えるための以下の英文ってあってますか? Dear Ms. Green,I will study at my friend's house. I will come home at before six o'clock. I don't have to bring lunch to school tomorrow. Kenji. 2<<「サッカーの練習はどうだった?」と言うときの以下の英文もあっていますか?※(practiceを必ず使うこと) How was your practicing soccer? 中学生ですので出来れば、わかりやすい返事がいただけたらと思います。

  • また英語の問題について教えてください(>_<)

    英語の問題教えてください(>_<)またすみません(>_<) 次の日本文に合うように()の中の語句を並び替えなさい。 1、今日できることを明日まで延ばすな。 Don't (do/you/tomorrow/off/can/until/what/put)today. 和訳しなさい。 1.This is the oldest building in our town,which was build two hundred years ago. 2.The day will come when we can enjoy space travel. 次の日本文に合うように、()内の語句を並び替えなさい。 1.こういうわけで、私は大会に参加できませんでした。(*一語不要(I/is/the event/in/participate/couldn't). 2.こういう方法で、彼は難しい問題を解決しました。(*一語不要(solved/difficult/is/he/problem/way/this/how)次の英文をほぼ同じ意味になるように書き換えたとき()内に適切な語を書き入れなさい。1.1985 is the year when the computer game was sold.=1985 is the year ()()the computer game was sold. 2.February 22nd is the day when we have an English test.=February 22nd is the day()()we have an English test. 3.Six o’clock is the time when I usually get up in the morning.=Six o’ clock is the time when I usually get up in the morning. 4.I know the station where they arrived yesterday.=I know the station()()they got yesterday. 5.This is how we could escape from the fire.= This is()()we could escape fromthefire . お願いします(>_<)

  • この文章について教えてください

    In a five-year study, researchers conducted interviews with the top twenty perfprmers in six fields; concert pianists, Olympic swimmers, artinsts, tennis players, mathmaticians and brain surgeons. Ther researchers heard of enormous drive and dedication, with most top performers spending many hours practicing or studying every day when they were young. (1)perfprmersはどう訳せばよいのでしょうか? (2)2パラグラフにあるdrive and dedicationがわかりません (3)2パラグラフのカンマのうしろにあるwith以降の構造がどうなっていて、どう訳せばよいのか教えてください。 よろしくお願いします。

  • 話法

    間接話法の文になるように英文を完成させる問題です。 ・Tom said to me, "I'm going to leave for Canada tomorrow" Tom told me that______________________. ・Bob said to me,"Where do you want to go today?" Bob asked me_________________________. ・Betty said to us,"I enloyed playing tennis with you yesterday" Betty told us that________________________. ・Kenta said to us,"What are you doing here?" Kenta asked us___________________________________. ・Janet said to me,"I bought a bag a week ago" Janet told me that__________________________________. 多くてすいません。お願いします。

  • 英語の訳がわかりません。

    訳がわからなくて問題が解けません。英語の全部の訳を教えてください。 (トニーはジェニーと自分の仕事についての話です。) Tony and Jenny are talking about Tony's job. Jenny: Hi, Tony. You look exhausted! Tony: I am. I feel really, really tired. Jenny: You're working too hard. You need a vacation. Tony: I know. I'd love some time off. But I only started my job five months ago. I can't take a vacation yet. Jenny: What time did you finish work last night? Tony: Eight o'clock. Jenny: You shouldn't work so late. You ought to leave at six― at the latest. Tony: But I have so much to do. Working late is the only way I can get everything done. Jenny: Well, I still think you need a break. What about taking a few days off? It would do you a world of good. Tony: Hmm. Maybe you're right. I'll talk to my boss about it.

  • 動名詞

    日本語を参考にして[ ]内の語句を並び替え文を完成させよう (1)[is/tennis/playing] good exercise. テニスをすることはよい運動です (2)My job [is/Spanish/teaching]. 私の仕事はスペイン語を教えることです (3)I [began/Chinese/learning] last year. 昨年私は中国語を学び始めました (4)Let's [keep ON/tap dancing/practicing]. タップダンスの練習を続けましょう (5)Are you [good at/other people/listening to]? あなたは人の話を聞くのが上手ですか 動名詞ではないんですが次の問題もお願いします! [be/kind/to] to others is important. 他人に優しくすることは大切です 教えてください!!

  • よろしくお願いします

    I am one of five middle-aged sisters. My father died four years ago, and shortly after, my mother moved to an apartment near me. As her health has declined, I've gradually become a partial caregiver. I am with her every day, sometimes for six hours or more. Mom insists on paying me. She can easily afford it. I was conservative with my hours, and the rate was comparable to in-home services. conservative with my hoursとはどういうことでしょうか?よろしくお願いします

  • 英語問題

    名詞表現を勉強してますが、全然分かりません。お願いします。 並べ替え 簡単に成功する方法はない (to /success /is /easy /no /there /road). 彼は私達の学校で1番早く泳げる (in /he /school /swimmer /is /our /the fastest). もっと人を雇うことで、その問題を解決できるだろう Hiring (be /more /to /people /the problem /the solution /will). 他人を思いやることは良いマナーの基本 (the basis /consideration /good manners /is /of /of /others). 旧友の突然の死はベンに大きなショックだった (an /death /friend /of /old /sudden /was /the) a great shock to Ben. 適切な語 "How far is it from here to the beach?" "It's only a five minutes'____."(歩いてたったの5分) "You look very tired.What happened?" "I didn't get any ____ last night."(一睡もしなかった) "The man standing over there is your father,isn't he?" "No.Take a closer ____ at him."(よく見てごらん) "What is your advice if I want to learn to play the piano?" "An hour's ____ every day will make you a good pianist."(毎日1時間の練習)