• 締切済み
  • すぐに回答を!

英語お願いします

1, Stephen Hawking is the greatest scientist that ever lived =( ) ( ) ( ) is as ( ) ( ) Stephen Hawking 2, My paper is good, but his paper is much better =His paper is (f ) better than ( ) 3, This ballpoint pen is as good as ( ) I have ever used 4. I love chatting with my friends on the phone. ( ) is more enjoyable. すいません ( )の中に入る語をお願いします

みんなの回答

• 回答No.2

1 No other scientist / great as 2 far / mine 3 that 4 Nothing

質問者からのお礼

おおおお(´・ω・`) 有難うございますー 助かりました( ・∀・)

• 回答No.1

1, Stephen Hawking is the greatest scientist that ever lived =(Nobody ) (ever ) (lived ) is as (great ) (as ) Stephen Hawking 2, My paper is good, but his paper is much better =His paper is (far ) better than (mine ) 3, This ballpoint pen is as good as (one ) I have ever used 4. I love chatting with my friends on the phone. (Mail ) is more enjoyable.

質問者からのお礼

おおおお(´・ω・`) 有難うございますー 助かりました( ・∀・)