Privacy ALERT: Are You Pronr to a Web Attack?

このQ&Aのポイント
  • Most broadband users leave doors wide open for attack by internet thieves and hackers, study finds. Get Privacy Protection Now...
  • Are you experiencing a small window appearing on your desktop with messages like 'Privacy ALERT' and 'Get The Full Story'? Learn about the causes, reasons, and solutions for this issue.
  • If you have noticed a small window popping up on your desktop with messages about internet security, you may be prone to a web attack. Find out how to protect your privacy and what actions you can take to address this issue.
回答を見る
  • ベストアンサー

最近UpDateしてから変な表示がデスクトップにでてきます。

Privacy ALERT Are You Pronr to a Web Attack? Most broadband users leave doors wide open for attack by internet thieves and hackers, study finds... Get Privacy Protection Now... Get The Full Story... Continue What Was Doing... 上記のような事が書かれた小さいウインドウがデスクトップの右下のタスクバーのあたりからでてくるようになりました。 原因も理由も対処方も全然分かりません。 いつも出るわけではなく、時々です。 多いのは立ち上げたとき・・です。 時に何か困ってるわけではないのですが、なんなのか 分からず不安です。 どなたかご存知の方は原因、理由、対処方等教えてください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cotto3
回答No.1

どうもスパイウエアーのような? 詳しいことは自分にはわかりませんm(_ _)m 以下のページに同じような質問が出てましたので参考にしてくださいませ。 ではでは。

参考URL:
http://oshiete1.goo.ne.jp/kotaeru.php3?q=612342
tibikkogyanngu
質問者

お礼

ありがとうございました。 駆除してみたんですが・・・イマイチ分からない事があるので再度質問したいと思います。