• 締切済み

英語 和訳

maron31の回答

• maron31
回答No.1

「Your dances were seen, and the dance came to like it. Therefore, it decided to dance in the high school. The genre is Hip Hop and [bureikin], etc.It is terrible and the enjoyment ABDC and Poreotics must come to Japan by all means though are hardly known in Japan. It is a very welcome It remembers, and only seeing is happy though the dance of Poreotics is ..[meccha].. difficult. There is individuality ..the member.. one by one, and it is interesting ..the all.. ..[ccha]... It also has the ability of the dance and it is the highest all. 」 です。ファンレターを書くのですか(^ω^) がんばってください。