• ベストアンサー

英訳してください

skyofpianoの回答

回答No.2

I saw the picture.It seems enjoyable to play games. And your room is so nice! Your children's backs are so cute,preparing the Christmas tree.

rafhaf
質問者

お礼

はじめましてskyofpianoさん!ありがとうございました!これからもよろしくお願いします!