• ベストアンサー

中国語に勉強に仕方について

中国語に勉強に仕方について もうすぐ中国語のテストがあるのですが 中国語の勉強を要領良くすることができる 勉強の仕方を教えてもらいたいです><; よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

Hello! わたしは中国の学生です。 I am a student from a Chineses normal university.I am studying Japanese now,but I known little about it at present. If you don't mind,maybe we can have communication to help each other .And if you have difficulties in lerning Chinese ,welcome to leave messages ,it will be my pleasure to give you a hand.

kkmt6791
質問者

お礼

thank you very much!