• 締切済み

かっこいい曲名

洋楽でかっこいい又はぐっと来る題名、歌詞のある曲を探しています。。 ジャンルでいえばロック系が好きです。。 その他のジャンルの曲でもドンドン教えてくださると嬉しいです。 宜しくお願いします

みんなの回答

noname#98991
noname#98991
回答No.4

リラちゃん新譜発売記念としてリラちゃん推してく。 M14ね。 Life After Death & Taxes http://www.hmv.co.jp/product/detail/1792228 こういうlyric(一部抜粋) Hey taxi, send me straight to the heart of it The nucleus of politics was somebody Somebody started it Cause they taxed me with a scalpel piece by piece they cut me deep and let me dry until there was nothing left to bleed [Chorus:] And this is how I choose to live As if I'm jumping off a cliff knowing that you'll save me [2x] and after all the stupid things I did there's nothing left that you'd forgive because you already forgave me yeah you already forgave me まぁ、これは hey taxiのカッコよさにつきますw

• mclaren05
回答No.3

スラッシュメタルですが、メタリカの 「ファイト ファイヤー ウィズ ファイヤー」 「FIGHT FIRE WITH FIRE」 を聞いたとき、曲名も曲自体もかっこいいなぁ~と 思いましたね。

• mirrinda2
回答No.2

THE BEATLES HELTER SKELTER ※歌詞の内容は兎も角、タイトル名と曲は最高に格好良いです。

回答No.1

THE BEATLES I Want To Hold Your Hand