• 締切済み
  • 困ってます

リカバリ後…

動作が遅くなる等のことがあたのでリカバリをしたのですが リカバリ後源を入れてブランドロゴ(SOTECです)が表示された後 以下のメッセージが表示され、起動しなくなってしまいました。 ↓ A problem has detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. If this is first you've seen stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps: Check for the viruses on your computer. Remove any newly installed hard driver or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. RUN CHECK/F to check for hard drive corruption, and then restart your computer. Technical information: *** STOP: 0x0000007B(0xf9678640,0xc0000034,0x00000000,0x00000000) リカバリは正常に起動し、終了したのですが… これは中にウイルスが居るということなのでしょうか? このメッセージが表示された後は画面に何も変化が起きません。 どうすればいいものか困っています。

みんなの回答

• 回答No.7

> やってないことは5に表記されていることのみなのですが… では確認を!