• ベストアンサー

英語でどう言えばいいですか。

piusの回答

• ベストアンサー
  • pius
回答No.4

文章なら The baseball club team of XXX high school where I left competed in the National High School Baseball Championship tournaments known as "Koshien". "Koshien" is very popular, and some people prefer watching "Koshien" games to watching professional baseball games. 会話なら XXX high school baseball team competed in Koshien. I left this school. And Koshien is the National High School Baseball Championship tournaments. It is very popular. A lot of people enjoy watching on TV. こんな感じでどうでしょうか?XXXは名前を入れてください。また時制(compete)も適当に直してください。

yyk2005
質問者

お礼

ありがとうございました。とても参考になりました。