• ベストアンサー

この文を英語にしてください。

rondeiveの回答

• ベストアンサー
  • rondeive
回答No.3

「みなさま、もうご存じのとうり洗濯物どろぼうがいるようです。自分以外の洗濯物が入っている場合、捨てないで、ここのテーブルにおいておくようにしませんか?」 To everybody, We know all that somebody is taking or stealing our laundry. In case there are laundry clothes which are not belongs to you, please put on this table and do not throw it. 「Thank you for your usual cooperation」. 最後に「ご協力ありがとう御座います」を勝手に入れました。