• ベストアンサー

可愛がるだけ可愛がっといて…<英訳>

enna2005の回答

• enna2005
回答No.2

To pamper the baby excessively as long as you want, and leave it to the babysitter after a while is not the way mothers should be. Being sweet mothers is not everything that children need. You have to be strict with them sometimes. なんか長くなってしまいました・・・・・