解決済み

sexual overtures

• 困ってます
  • 質問No.9526506
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 74% (2896/3877)

Years ago, while my wife and I were separated, I foolishly slept with “Molly,” who became pregnant with my daughter “Ally.” I reconciled with my wife, and ultimately we won custody of Ally when she was 9, after Molly went through a series of boyfriends and made repeated sexual overtures toward me. My wife has been incredible, but Molly’s influence has been strong. After completing her court-ordered therapy, Molly filed for custody when Ally was 13, and two years later Ally went to live with her permanently. Ally went from respectful and sweet to insubordinate and cruel. Finally, she used racial epithets against my wife and stepdaughters, and I threw her out of the house. She did the same thing when my wife and I came to her high school graduation. Molly looked so proud of her.

Ally is now 21. I haven’t spoken to her beyond a phone call on Christmas and her birthday unless she needs money. My wife openly grieves for the little girl that we lost, and my stepdaughters refuse to acknowledge Ally.

made repeated sexual overturesとfiled for custodyの意味を教えてください。あと、ここでのacknowledgeの意味も教えてください。よろしくお願いします

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.2

英語 カテゴリマスター
 #1です。訂正です。

1。 made repeated sexual overtures

(私に向かって)性的な序曲を繰り返した > 性交するるよう誘惑を繰り返した。

2。filed for custodyの意味を教えてください。

法的に親権を求めて提訴することです。下記をご参照ください。
 https://eow.alc.co.jp/search?q=custody
お礼コメント
corta

ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2018-08-13 02:28:00
感謝経済

その他の回答 (全1件)

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
1。 made repeated sexual overtures

(P私に向かって)性的な序曲を繰り返した > 成功するるよう誘惑を繰り返した。

2。filed for custodyの意味を教えてください。

法的に親権を求めて提訴することです。

3。あと、ここでのacknowledgeの意味も教えてください。

(私の継娘たちはアリーの存在をアカの他人で関係があると)認めない、ということでしょう。
お礼コメント
corta

ご回答ありがとうございます
投稿日時 - 2018-08-11 04:06:11
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。

この言い回しでうまく伝えられた!あなたの知識や経験を教えて!
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。

その他の関連するQ&A、テーマをキーワードで探す

キーワードでQ&A、テーマを検索する

特集

感謝指数によるOK-チップ配布スタート!

ピックアップ

ページ先頭へ