• ベストアンサー

翻訳おお願いします。 撮影二重 英語

「イギリスで生まれたけど、長い間話してないから英語を忘れているんです」 よろしくお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

I was born in UK, but I lost my English capability because I haven't used it for a long time.

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

I was born in the U.K., but I haven't used English so long that I forgot it.