• ベストアンサー

下記の英文を教えて下さい。お願いします。

写真が完成したら出来た分だけでもいいので、こちらにその都度イーメールで送ってくれませんか?お願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

When photographs are finished even in a part, could you send them via email as they are finished? Thank you in advance.

その他の回答 (1)

• 16530
回答No.2

Would it be possible to share the pictures via e-mail to me every time you get them? That would be very much appreciated.