• ベストアンサー

英訳をお願い致します!

私達は一番条件のよいxxxxxホテルの予約を手配致しました。但し、チェックインタイムは2:00pmです。再度下記の2点を確認願います。 シドニー空港着が7:30am、チェックインまでの約、6.5hはどうされるのですか? あなたのチェックアウト日だけが12/11で間違いないですね?

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

We have booked your rooms with the xxxxx Hotel, which offered the best deal available. Please note however that the check-in time is from 2:00pm. I would like to confirm the following two points again: 1. You will be arriving at Sydney Airport at 7:30am. How will you be spending the 6.5 hours before you can check-in at the hotel. 2. Is my understanding correct that "you" will be checking out on Dec. 11, different from the rest?

sahsha
質問者

お礼

丁寧に教えて頂いとてありがとうございます。