• ベストアンサー

和文英訳をお願いします。

dorian337の回答

• dorian337
回答No.2

The time before going on the field trip, in retrospect, could turn out to be the most enjoyable part, not the actual trip. That's what I'm worried about.

palbarcelona
質問者

お礼

ご回答下さり誠にありがとうございます。 大変参考になりました。