• ベストアンサー

英語が堪能な方お願いします

英語の翻訳をお願いします! 料理教室、明日の夜ならありました。 18:30~20:45なんですが、それでも良ければ受講が可能かどうか私が電話をして聞いてみます。 英語が堪能な方、回答よろしくお願い申し上げます。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

There is a cooking class tomorrow night. It's from 6:30 p.m. to 8:45 p.m. If you are interested, please let me know. I will call them and ask if you can take the class.

Moonsunfine
質問者

お礼

早々の回答ありがとうございました!

その他の回答 (1)

• zebra500
回答No.2

参考にして下さい。   Re: Cooking Class There's one scheduled for tomorrow evening from 18:30 to 20:45. If it's fine with you, I will call and find out if you can take a lesson.

Moonsunfine
質問者

お礼

早々の回答ありがとうございました!