• ベストアンサー

英語にお願いします!!

私は彼氏いません!あなたのことホントに好き!少し年の差はきになりますが… 私の彼氏になって!私はあなたのために英語の勉強をがんばります! 私とデートしてください!お願いします! 今週の金曜日か、来週の土曜日暇ですか?? ↑ を英文にお願いします★(≧∀≦)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I don't have any boyfriend now. I really love you. Just a little bit of caring for age difference, but anyway be my lover! And I will try hard on studying English only for you. Please go out with me for Heaven's sake.

その他の回答 (3)

• gldfish
回答No.4

I have no boyfriend. I love you so much! Though, I have a bit care about the age difference..... Be my boyfriend! I will study English harder for the friendship with you! Would you go out with me? Are you free on this Sunday or Saturday next week? ずいぶん積極的ですね・・・・

• marbleshit
回答No.3

すみません。最後の文章を訳し忘れていました。 Will you let me know if you are free this Friday or next Saturday?

• sayshe
回答No.2

I don't have a boyfriend. I really love you though I am concerned a little about our age difference. Please be my boyfriend! I am going to study English hard for you. I would like you to go out with me. Please! Are you free either this coming Friday or Saturday next week?