• ベストアンサー

英語でなんていうか教えてください!

marbleshitの回答

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.2

* Do you like Japanese fashion? * What Japanese magazine do you read? * What type of fashion do you like? * Is that kind of fashion sold in your country? * What store do you usually shop?