• ベストアンサー

この英訳をどなた様かお願い致します

『私の荷物が保管されているとEMSからメールがありました。 不在の通知が届いてませんか? 私の荷物の番号は16900です。 EMSに問い合わせて頂けませんか? お願いします』

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

I got an e-mail from EMS and they said that my luggage is kept there. Have you received any EMS delivery notice that means they couldn't deliver the luggage to me and brought it back because I stayed out? My luggage No. is 16900. Would you contact EMS and ask them to deliver it again to me please?

mariebb
質問者

お礼

とても助かりました。 回答どうも有り難うございました。