英語で場所の説明と異なる文化について

このQ&Aのポイント
  • Thank you for explaining me about the place where you live. It is interesting to know about different cultures.
  • Can you correct my English translation? If there are any mistakes, please let me know.
  • How can I translate the phrase 'Now, speaking about myself...' into English?
回答を見る
  • ベストアンサー

英訳の訂正お願いします

「あなたが住んでいる場所について説明してくれてありがとう。 異なる(国の)文化について知るのは面白いです。」 という文章を英訳したいのですが、 Thank you for explaining me about the place where you live. It is interesting to know about different cultures. ↑の英訳で問題ないでしょうか? もし間違いがあれば訂正していただけないでしょうか。 また、「(相手が私に話してくれたことに対して)では、今度は私のことについて話すと・・・」という 文章はどう英訳したらいいでしょうか? 英語が堪能な方、ご回答よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sukakko
回答No.2

英文>>問題ないと思います。 >今度は私のことについて話すと・・・」という 文章はどう英訳したらいいでしょうか? Let me tell you about myself. でいいじゃないですか。

qqqqq212
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。勉強になりました

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

Thank you for explaining to me about the place where you live. It is interesting to know about different cultures. Now let me tell you about my town. It is... とも。

qqqqq212
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。勉強になりました