• 締切済み

英訳お願いいたします!

彼氏に手紙を書きます!日本語を英語に訳してください!お願いいたします!! 「急な手紙でびっくりしたよね?(ビックリした顔見たいな..) 出会いはショッピングモール前。あの日はコスプレイベントだったね! 私の好きなキャラクターのコスプレで歩いてきたときはテンション上がりました。(顔には出さなかったけど) 私には気づかないだろうと思ってたら 覗き込んで声をかけてくれたよね。あと名前聞いてくれたよね。 すいません。チャラいのかと思った(笑) でもそうじゃなくてフレンドリーなだけだったんだよね。 あれから何日間まともに話せなくて そのときは私はなんとも思わなかったんだけど、次のコスプレイベントのとき、貴方に会ってなんか電気みたいのが走ったんだ。 急に、急にだよ?気になりはじめた。 意外な恥ずかしがりやな貴方を微笑ましく感じた。 あれから友達を通じたりして何度か会ったよね。 でも、やっぱり貴方から私への第一印象はおかしいと思う.. 友達でいる前で告白も私はとってもビックリしました。 いつから私のこと好きだったんだろう(笑) 初デートもすごく嬉しかった。 海つれていってくれてありがとう。 家族に私を紹介してくれてありがとうね。 いろいろ有ったよね。 初恋みたいにドキドキしたよ。 いまもだよ。 すべて受け入れてくれてありがとう。 自分の気持ちにまっすぐな貴方に惹かれました。 たまにデリカシーないけどね! でも大好きだから許す!!! 初めていっぱいあげたしいっぱいもらったよ! 自分では恋愛経験あるほうかと思ったんだけど...やっぱ貴方は大人でした(笑) 胸が痛くなるほど好きって気持ちも初めてなんだよ! すごくヤキモチ焼きだけど、すごく口下手だけど、すごく男勝りだけど、すごく意地っ張りだけどすごく貴方のことが大好きです!! 仕事うまくいかなくて心苦しくて泣いてしまいたいときも、友達関係の問題もたくさんあるけど、貴方が居たら耐えられます! すごく会いたいよ...会えないのが歯がゆい.. こんな私をこれからもよろしくね? 近いうちに、そっち行くから... 愛してるよ!」 長くてすいません! よろしくお願いいたします!

• 英語

みんなの回答

回答No.1

I sudden I was surprised in a letter? (I want to see a surprised face ..) Met before the shopping mall. It was that day cosplay event! When I walked in the cosplay of my favorite character has gone up tension. (I did not face out) I thought I would not notice I put the voice I was looking into me. I heard my name I was after. I'm sorry. I thought Chara or Ino (laughs) I'm was only a friendly but not so s. Decent if you can not speak for many days since then At that time, I did not I think nothing, when the next cosplay event, it seems to meet your electrical softening I ran. Suddenly, I'm all of a sudden? Began to worry. I felt shy Hohoemashiku a surprising you. I several times I met through friends or from it. But I think the first impression to me is from you Yappari funny .. I was also very surprised that confession in front of friends. What have I liked it from when my (laughs) First date was really happy also. Thank you for the sea to take me. I thank you for introducing me to my family. It was I there were various. I was excited like a first love. I'm still. Thank you for all accepted. I was attracted to you straight to your feelings. I sometimes I do not delicacy! Because I love but forgive! They've been full for the first time I was full up! By yourself or with some more experience Yappa love you ... but I thought was an adult (laughs) I'm not the first time about breast-feeling love will be hurt! But really jealous, but really not good at talking, but I really Otokomasari, that you really love But very obstinate! But there are a lot of crying when I want to take something does not work Kokorogurushiku work, and friends-related issues, you can withstand If there was one! I miss you ... I really can not see is impatient .. I forward to hearing from me like this? In the near future, from going over there ... I love you! です。中学生なので完璧ではないと思いますが、こんな感じです。