• ベストアンサー

英文にお願いします。

zr11d338の回答

• ベストアンサー
  • zr11d338
回答No.1

Congratulations everyone! My days for 3 years were interesting and wonderful. I'm deeply grateful to all of you because you've given me many dreams. We must be always friend even if our future may be different each other.

lexs2
質問者

お礼

回答ありがとうございました!