• 締切済み

英文への訳をお願いします。

maron31の回答

• maron31
回答No.1

英文訳すると・・・ 「-27.37 of USD61,987.42 having remitted on March 17, 2011 lets me add to the next payment for the mistake. I'm sorry, my best regards. 」  というふうになります。

63hanahana63
質問者

お礼

迅速なご回答、どうもありがとうございます!