• ベストアンサー

MLBでILに入った選手のサイトを探してます。

MLBでILに入った選手のサイトを探してます。 https://www.espn.com/mlb/team/injuries/_/name/nyy 上記のサイトのようにILに入った選手のサイトを教えてくれますでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

chatGPT に尋ねたら、「リアルタイムの情報へのアクセスは禁じられていて、リンクなども紹介できないけど」と言いつつ、下記を教えてくれました。 最初のだけ、リンクが見つけられたので、貼っときますね。 ↓ ↓ ↓ https://www.mlb.com/injury-report MLB.com: The official website of Major League Baseball provides up-to-date injury reports for all teams, along with detailed information about each player's injury, status, and expected return. CBS Sports: This sports news website also offers comprehensive injury reports for all MLB teams, with detailed updates on player injuries, including the nature of the injury, its severity, and expected recovery time. Rotowire: Rotowire is a fantasy sports website that offers in-depth analysis of player injuries in the MLB, including updates on players' health, injury history, and expected return dates. They also provide expert opinions on the impact of injuries on individual players and their teams. FantasyPros: This website offers detailed injury reports for all MLB players, including updates on players' status, injury history, and expected return dates. They also provide fantasy-focused analysis of the impact of injuries on players' performance and value.