• 締切済み

タイの証券会社から来た書類

口座を開設しているタイの証券会社から添付の書類が来ました。ワラントの転換のようです。現地の銀行に口座はありません。どうしたらいいのでしょうか?英語が苦手で申し訳ありません。どなたか詳しい方教えていただけませんか。

みんなの回答

• q4330
回答No.1

写真が小さくて読めません

papas77
質問者

補足

こんな内容です。 見にくくて失礼しました Application for the Exercise of Warrant of the Non-voting Depository Receipts in COUNTRY GROUP HOLDINGS PUBLIC COMPANY LIMITED (CGH-W3-R) to the Non-voting Depository Receipts in COUNTRY GROUP HOLDINGS PUBLIC COMPANY LIMITED (CGH-R) Last Exercise and payment period : 13 May 2021 - 21 May 2021 (Only business days) between 8.30-17.00 hours Subscription Transaction No & Date. 90159 / 19032021 No. Thailand Securities Depository Co., Ltd. ("TSD") The Registrar of Thai NVDR Company Limited wish to exercise CGH-W3-R into CCH-R according to Rules, Conditions and Procedures for the Exercise of Warrant to Ordinary Shares of COIJNTRY GROUP HOLDINGS PUBLIC COMPANY LIMITED. IAA/e hereby intend to exercise the right to purchase the CGH-R as follows: The exercise ratio CGH-W3-R......................units . CCH-FR..... . . ..........units The exercise price of Baht ..per units of NVDRs Amount of the CGH-W3-R to exercise .units of NVDRs Amount of the CGH-R received ........units of NVDRs Amount of payment .......Baht l/we herewith submit payment with Cashier Check which is collectable through clearing house in Bangkok. Indicate the exercise date and make it payable to "Country Group Holdings Public Company Limited for Ordinary Share Subscription" Check No............... ......... ...Date... ...............Bank......... .. ..Branch... IANe hereby agree that Thailand Securities Depository Company Limited may proceed with the followings. To issue CGH-R in the name of "Thailand Securities Depository Co., Ltd. for Depositors" and to have TSD Member No. namely deposit such NVDRs with "Thailand Securities Depository Company Limited" in accordance with The Stock Exchange of Thailand's regu ations for my/our Stock Trading Account No. that INVe have with the said T SD Member. l/We agree not to proceed with anything in connection with such NVDRs, until and unless those NVDRs are listed and traded in the Stock Exchange of Thailand. Additionally, INVe are well aware that the application to exercise CGH-W3-R into CGH-R hereafter may not be revoked or canceled for whatever reason. INVe noted that the Registrar of Thai NVDR Company Limited will not accept the application for exercise warrant by mail. Signature Warrant holder Receipt of Application to Exercise CGH-W3-R to CCH-R No. Date Thailand Securities Depository Co., Ltd., the Registrar of The Thai NVDR Company Limited has received the application to exercise CGH-W3-R to CCH-R in the amount of ..... ..... ..... .... Units by the holder of the CCH-W3-R. Signature Authorized Officer