• ベストアンサー

翻訳お願いします 日→英

カテゴリ一覧に新商品が出てクリックしても次のページに進みません。これはアクセス過多が原因ですか?それとここのBOT自体に問題がありますか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

When I click the new product in the catalogue menu, the relevant page does not show up. Is this caused by a heavy traffic? Or is there a problem with the website's BOT itself?