• ベストアンサー

英訳して欲しいです

英訳して欲しいです 犬は好きだけど自撮りに犬の鼻とヒゲのらくがきしてカワイイと思ってるるあなたのことは嫌いです。 を英語にして欲しいです。 何に使う文章かは気にしなくていいです( ˙-˙ )

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.3

I love dogs. But I don't like you thinking yourself cute with doggy nose and whiskers painted on your face for selfie.

rakugaki0701
質問者

お礼

使わせて貰います

その他の回答 (2)

回答No.2

I like dogs, but I don't like someone that takes a selfie, especially when he thinks he's cute on a dog face painting he did.

• SPS700
回答No.1

I like dogs, but I don't like you who think a selfie with graffitti of a canine nose and whiskers is cute. 自撮り= selfie(下記)らしいです。 https://www.google.com/search?q=selfie&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDUQsARqFQoTCIuI4s3duMgCFUrxYwodQ-4HjA&biw=1920&bih=888