• 締切済み

英語に訳してください!

私の趣味はギターを弾くことです。 ギターは世界中で知られている、有名な楽器です。 そんなギターについて紹介します。 私がギターを始めたのは2年前です。きっかけは、テレビでギターを弾いているのを見ていてかっこいいなと思ったからです。ギターには大きく分けて三種類あります。アコースティックギター、エレキギター、ベースです。それぞれ、全く違う音がでます。また、エレキギターにはいろいろな形があります。楽器屋さんで見ているだけでも楽しいです。 これから、私は作曲を頑張りたいです。また、将来ライブをしてみたいと思っています。みなさんもぜひギターを練習してみてください。

• 英語

みんなの回答

• marbleshit
回答No.1

My hobby is playing the guitar. Guitars are the instrument well known all over the world. So let me introduce them to you. I started playing the guitar two years ago, because I thought it was great when I saw the one who played it on TV. There are three types in guitars in general, which are acoustic, electric and bass guitars, off course each of them sound differently. Most of all, electric guitars have so many varieties in shape, and we can enjoy only looking them at music stores. I would like to try hard on composing from now, and looking forward to performing live. Why don't you practice playing the guitar?