• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

翻訳お願いします

It was very careless of you to make such a mistake The water is warm enough for you to swim in today The soup was too salty for me to eat He seems to have known the women Strange to say,the spoon began to bend by itself

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • ddeana

It was very careless of you to make such a mistake そんな間違いをするなんて君は非常に不注意だった。 The water is warm enough for you to swim in today 今日君が泳ぐには水は十分に温かいよ。 The soup was too salty for me to eat このスープは私が食べるにはしょっぱすぎた。 He seems to have known the women 彼はその女性を知っているらしい。 Strange to say,the spoon began to bend by itself 奇妙なことにスプーンが勝手に曲がり始めた。