• 締切済み

Heat beatの歌詞を教えて!

loyuaの回答

• loyua
回答No.1

heart beat のことですかね…?? もしそうだとしたら下の通りです。 Can’t stop the music Dancin’ only for love Becoming one with you Let’s dance, DJ play my song forever I was born to love it! Turn the music up Lift your spirits, open the door of dreams Even when we’re far apart, I can feel you Because we’re standing under the same sky You’re lamenting about the present With such trivial words This is so unlike you, come on, put your hands up! Because we only live Once in a lifetime We want to enjoy it Can’t stop the music Dancin’ only for love Becoming one with you Let’s dance, DJ play my song forever Laughing, crying, it’s the same for everyone Let’s embrace this joy Spread the music in my soul Let’s love each other I was born to love it! OH OH OH OH OH (Now put your hands up) OH OH OH OH OH (Now put your hands up) At that moment, my heart started beating faster from the passion You look more dazzling than anyone else I want to shout out to the world That I’m helplessly in love with you Don’t let this happiness end Nobody can stop it I can’t hold back these feelings I’ll search with all my heart, so let me hear it, you’re the beat I need you in my life Nobody like you Because I believe in you Can’t stop the music Dancin’ only for love Becoming one with you Let’s dance, DJ play my song forever Laughing, crying, it’s the same for everyone Let’s embrace this joy Spread the music in my soul Let’s love each other I was born to love it! I was born to love it! OH OH OH OH OH OH OH OH OH OH Can’t stop the music Dancin’ only for love Becoming one with you Let’s dance, DJ play my song forever Laughing, crying, it’s the same for everyone Let’s embrace this joy Spread the music in my soul Let’s love each other Love is about sharing each other’s joy and pain (Oh) Surely, everyone can find someone to share with Somewhere in this world (Oh) Let’s dance, because we’ve discovered why we were born I was born to love it! OH OH OH OH OH (Now put your hands up) OH OH OH OH OH (Now put your hands up) URLからも見る事が可能です

参考URL:
http://chrisk69.exteen.com/20120817/21152-34276-12511-12522-12516-kato-miliyah-8211-heart-beat
deca7065
質問者

お礼

ご回答,ありがとうございます.すいませんHeart beatでしたね.スペル間違ってました. 頂いた回答ですが,こちらはおそらく「日本語バージョンを英語に翻訳しなおしたもの」だと思います. 英語バージョンと聞き比べると,歌詞が明らかに異なるんです. せっかく回答して頂いたのに申し訳ございません. 再度,自分でも探してみます.ありがとうございました.