• 締切済み

英語のことで質問です

受動態、比較級、関係代名詞を多く使ってAさんとBさんの会話を10文以上作ってください。 内容は難しくなくても良いのでお願いします。

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

A. This is a corpse of my mother who was killed with a sword longer than yours. B. No, this is a corpse of my mother who was killed with a sword longer than yours. A. This is a corpse of my father who was killed with a sword longer than yours. B. No, this is a corpse of my father who was killed with a sword longer than yours. A. This is a corpse of my brother who was killed with a sword longer than yours.     B. No, this is a corpse of my brother who was killed with a sword longer than yours. A. This is a corpse of my sister who was killed with a sword longer than yours. B. No, this is a corpse of my sister who was killed with a sword longer than yours. A. This is a corpse of my teacher who was killed with a sword longer than yours. B. No, this is a corpse of my teacher who was killed with a sword longer than yours.