• 締切済み

英語の宿題です><

MXT500の回答

• MXT500
回答No.2

1. The car was evaluated as the most eco-friendly car in the nation. http://eow.alc.co.jp/the+most+eco-friendly/UTF-8/ 2. The exercise has not had so much effect as you had expected, hasn't it? (あなたが期待していたほど大きな効果をあげなかった) 3. Environmental pollution has now widely spread. 環境汚染がますます広がっている。