• ベストアンサー

「下記リンク先の製品のように」を英訳してください。

下記リンク先の製品のようなものなら1000ドルから1500ドルぐらいで作れます ※リンク先URL の英訳をお願いします。宜しくお願い申し上げます。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.2

タイポミス散見致し申し訳ありません。 We can produce the manufacture as the link below in the cost of $1,000 up to $1,500. URL:

その他の回答 (2)

• mabomk
回答No.3

We can take your order and manufacture the similar products as shown in the linked URL at approximately US$1,000 up to US$1,500 each. 最後の「each」は1000ドル~1500ドルの単価で(一台、一個等々)、という意味です。

• marbleshit
回答No.1

We can produce the manufacture as the link below in the cost of $1.000 up to &1.500.