• ベストアンサー

至急・英訳お願いいたします。

ありがとう、履物は今回ブーツとフラットパンプスを持って行くよ。 その寒さが想像つかないよ。 寒くて堪えられなかったらそっちで買うね。 仕事が終わったら羽田空港へ向かいます。 多分バタバタしてメールできないかもしれない。 だから心配しないでね♪ 着いたら連絡するね。 準備完了!

• puumii
  • お礼率62% (154/245)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

ありがとう、履物は今回ブーツとフラットパンプスを持って行くよ。 Thank you [for asking]. About footwear I will take boots and flat pumps with me this time. その寒さが想像つかないよ。 寒くて堪えられなかったらそっちで買うね。 I can't imagine how cold it would be. If I feel too cold to stand it, I will buy one there. 仕事が終わったら羽田空港へ向かいます。 多分バタバタしてメールできないかもしれない。 だから心配しないでね♪ When work is over [When I finish my work], I will go to Haneda Airport. Probably I will make a fuss and may not e-mail you [may not send you e-mail]. So don't worry.♪ 着いたら連絡するね。 I will contact you when I arrive. / I will get in touch with you as soon as I arrive. 準備完了! I'm all set! / I've taken care of everything.

puumii
質問者

お礼

saysheさん お久しぶりです。 いかがお過ごしですか? お礼が大変遅くなり、すみません。 無事に帰国しました。 今回のこの旅が最高のものになったのもsaysheさんのおかげと言っても過言ではありません。

その他の回答 (1)

noname#126151
noname#126151
回答No.1

こんばんは~お急ぎのようなので調べました。 翻訳を使いました。 http://www.excite.co.jp/world/ ←これで翻訳しましたよ。 Thank you footwear takes boots and flat pumps this time. The cold attaches and the imagination doesn't attach. When it is cold and it is unbearable, it buys it in that. When work ends, it faces Tokyo International Airport(Haneda). It is not likely to be able to E-mail by noisily doing perhaps. Therefore, worry [naidene] ♪. It reports when arriving. Preparation completion.

puumii
質問者

お礼

お礼が大変遅くなり申し訳ありません。 ありがとうございました。