• ベストアンサー

海外の通販会社に問合せをしたい為

7gooの回答

• ベストアンサー
  • 7goo
回答No.1

I would like to know that VAT 25% will be exempt or not, in case I place an order from Japan and goods are delivered to my friend in Germany. I will wait for your reply. Best Regards

Callahan44
質問者

お礼

ありがとうございました。 早速、英訳して頂いた文章にて問合せをさせて頂きます。