• 締切済み

どなたか次の和文を英訳していただけませんか?

どなたか次の和文を英訳していただけませんか?  ダニエル先生は、はじめて日本の学校に来た時楽しかったですか。  私はダニエル先生とスピーキングテストをしたときすごく恥ずかしかったけどでもダニエル先生との  思い出になりました。  3ヶ月間ありがとうございました。                                   よろしくお願いいたします。

• 英語

みんなの回答

回答No.2

Was it fun for you to spend time at Japanese school? I felt embarrassed when I took the speaking test with you, but it is a good memory. Thank you so much for these three months.

hmstoshi510932
質問者

お礼

お忙しい中の御回答、ありがとうございます。  参考にさせて頂きます。

• jm1985
回答No.1

Dear teacher Mr. Daniel: Was Mr. Daniel of the school in Japan that had come for the first time interesting? When the speaking was tested to me by you, I was terrible and shameful. However, it became good memories with Mr. Daniel for me. Thank you very much for memories with you of three months.

hmstoshi510932
質問者

お礼

ご丁寧な回答、感謝いたします。   是非、使わせていただきたいと思います。   ありがとうございました。