• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英訳したので、みてほしい

英訳が正しいかどうか見て欲しいです。 「時間のあるときに、あなたのメールで彼女の様子を知らせてください」 When it is convenient for you, Please tell me about her condition by your e-mail. 「彼女をはねた運転手が、まだ謝罪していないなんて、本当に腹が立ちます。事故の後、できるだけ早く病院に来るべきだったのに」 I am really angry that the driver who hit her by car has not apologized her yet. He should have come to the hospital as soon as possible. 「私はいつでもあなたのお手伝いを喜んでするつもりだということを忘れないでください」 Please Do not forget to be willing to your help at any time. おねがいします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

もう少しこなれた文に直せる箇所はありますが、一応通じるので、 それはおいて、最後の文がちょっとおかしいですね。 Please do not forget that I'm willing to help you anytime. 原文を出来るだけ変えないで直しました。

その他の回答 (1)

• 回答No.2
  • mabomk

殆ど、変わりませんが、一寸違った言い方と言うことで。 ◆Please e-mail and inform me of her condition when you have to time [to do so]. ◆I am really upset that the driver who hit her by car has not apologized her yet. He should have come to see her at the hospital soon after the accident. ◆Please remember that I will always happy to help you.