• ベストアンサー

外国の友達への手紙

arutonの回答

• aruton
回答No.1

私だったら、  Though it had been short,I really had a good time with you.I wanted to talk with you more.I'll follow your advice and have more of my own time instead of working too much.I'll be moving to ○○ ,so if you have any chance of visiting○○, be sure to let me know.Please send an e-mail when you have time.Thank you so much! ps. Have you find a reason why so many Japanese girls walk pigeon-toed? と書きます。アメリカ英語だからイギリス人にはくだけてると思われるかもだけど。。。

alice123
質問者

お礼

ありがとうございます。 こんな風に書けるんだ!と心から感激してしまいました。 ぜひぜひ参考にさせていただきます。気持ちのこもった手紙に仕上がるよう努力します! ありがとうございました。