• 締切済み

英訳お願いします

私が子供の頃、名前は覚えていませんが、両親とある映画をよく見ていました。今でもその時のことが印象に残っていてよく覚えています。 の英訳お願いします。

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

Though I do not remember the title, I used to watch a certain film with my parents as a child. What happened those days left impressions on me and I remember them very well.