• ベストアンサー

英語に訳して下さい

私は○○です。 5月4日から1泊、お世話になりました。 支払いの件で二重請求だと思います。 2月に公式HPから予約して支払った分は請求されないと言われたけど、 実際カード会社から1泊分支払されています。 おかしいので再度確認してください。 返金してください。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I am 〇〇. I stayed at your hotel checking in May 4, 2015 for one night, but you charged me again. I was told that what I have paid through your official site at the time of my reservation in February 2015 won't be charged again. But my credit card company paid you you for the second time. I would appreciate your checking on it and giving me refund.