• ベストアンサー

iPhoneのデータ復旧をPC内にされても困る

Aiseesoft FoneLabというソフトを使ってiPhone6で削除してしまった大量の連絡帳をPC内に復旧させることができました。 本当に助かりました。 で、iPhone6内にはこのPC内のデータをどうやって入れるのでしょうか? iPhone6内の連絡帳は空なんですけど・・・

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204809
noname#204809
回答No.2

Q24. Why can't I import recovered files to Apple iOS device with FoneLab? The main function of FoneLab is to recover and back up lost data to your computer. But it doesn't support importing recovered files to Apple iOS devices directly. But if you want to import files to your iOS device again, we recommend you another product Aiseesoft Transfer Platinum, with it you can transfer the recovered files back to your device and also manage music, movies, etc. For more information, please refer to: Mobile Transfer Software. ということです。FoneLabではiOS機器への復旧後データの移動をする機能は備わっていない様です。別ソフトが必要みたいですね。 PC内に復帰できた連絡帳はVCRファイルとしてPC使ってwebからicloudに入れればいいような気もしますが。。。

その他の回答 (1)

回答No.1

iTuneから復元するのでは?