• ベストアンサー

英訳をお願いします

以下の日本語を英訳してください → 今日は東京から名古屋に行き、名古屋から浜松、そして、今から東京に戻り… すごい疲れた ← よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

Today I've been to Nagoya from Tokyo, and to Hamamatsu, then I'm coming back to Tokyo now. Anyway, I'm entirely exhausted.

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございます

その他の回答 (1)

回答No.2

Today is so hard schedule At first Moved fromTokyo to Nagoya, and then moved from Nagoya to Hamamtsu. Now, I have to back Tokyo (from Hamamatsu) Really exhausting..

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました