• 締切済み

訳してください!!

『この曲とこのPV大好きなんだー<3このPVにたいな恋がしてみたいなー。  車でイチャイチャとか憧れ☆:)  こういう恋してみたい。こんな恋が出来たら毎日幸せ♪  それと、歌詞も大好き。  はぁー恋がしたいよー。誰か、あたしの彼氏になって(笑)』 を英語にしてください。 なんか、自分事ですみませんm(_)m

• 英語

みんなの回答

• MXT500
回答No.2

とりあえずの訳例を示します。 I love this song and its PV. I wish I could fall in love as in that PV. Gettting closer (to each other) in a car is what I am longing for. I want to fall in love like this way. It would make me happy every day. Its lyrics are also my favorite. I do hope to see someone to yearn for. I wonder who will become my boyfriend. (Is there anyone who will be my boyfriend?) 「恋」という語ですが、もっと色々な表現がありそうですね。 Jpop 歌詞の英語訳データベース http://www.quartet4.net/ で「恋」を検索してみてください。

• sp6m6cy9
回答No.1

Where this song and the one this PV likes very much would like to fall in the love by which DA <3 is red snapper in this PV. ICHAICHA is attracted by car☆:) Such, I'd like to love. If you can fall in such love, I also like happy♪ and lyrics very much every day. HAA love did, I'll be here. Please be someone and my boyfriend. 間違ってたらすいません。