• ベストアンサー

音楽をメールの背景に使えますか?

音楽を背景に使い、聞きながらメールを読んでもらいたいのですが出来ますか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • violet430
回答No.1
186162
質問者

お礼

Many thanks. I have changed my email to "outlook express" instead "outlook 2007", and I have followed the instruction you had kindly sent me, and I now enjoy sending my mails with music and animations. It is not difficult at all, but it's quite fun. Your advice was very helpful to me. Thank you very much again.

186162
質問者

補足

申し訳ありません情報が十分でありませんでした。アウトルック2007で音楽と動画を背景にしたかったのですが、教えてくださいませんか?